2 Ekim 2014 Perşembe


  Felsefesi ve ilkesi olan büyük bir marka. HONDA          


Honda  Firması  en üst yöneticisi  bay Takeo Fukui  müşteriye verdiği önem  şu sözleri ile anlaşılmaktadır. "Fukui did not focus on volume target or market share; instead, customer satisfaction was his first priority, as well as consistently improving product image. " . Bunun yerine, müşteri memnuniyeti ilk önceliğimiz, yanı sıra sürekli ürün imajının geliştirilmesi.  Bu ilkeleri benimsemiş bir yönetici etkisini en alt kademeye kadar hissettiriyorsa o firma başarılı olur. İşte Honda  buna iyi bir örnek. Umarım üzerinde çalıştığım proje ile ilgili olumlu bir karar verirler. Bay Takeo Fukui ye ulaşmak çok zor. Kendilerine ne mail atabiliyorum nede mektup yazabiliyorum. Fakat japonya da ki fabrikaya yazdığım mektup umarım eline geçmiştir. Honda japonya ya ayrıca projemle ilgili bir mail de attım. Eğer Honda bu konuda da bana destek olursa süper bir gelişme olacak. Buna inanıyorum.

ビッグブランド哲学と原則。 HONDA

これらの言葉に与えられた重要性を持つホンダ福井威夫会社の最高経営責任者(CEO)氏は、顧客が理解されている。 「福井はターゲットボリュームまたは共有の市場に焦点を当てていない、その代わりに、最初の優先度を感じていたことは、顧客満足度だけでなく、一貫して製品イメージを向上させることである」。その代わりに、顧客満足度は常に製品イメージを向上させるだけでなく、私たちの最優先事項です。このポリシーは、企業が感じて成功した場合の効果により低いレベルのマネージャーで採択された。ここでは、ホンダの良い例です。私は積極的に決定するために関連するプロジェクトに取り組んでいる。氏武雄福井達成することが非常に困難である。私は私がネットを投げることができるそれらに郵送するための手紙を書くことができます。しかし、うまくいけば、私は日本に工場に書いた手紙が押収されました。ホンダ、日本にもプロジェクトに関する電子メールでポップor've。この問題で私をサポートしている場合ホンダは素晴らしい発展となる。私はこれを信じています。


The big brand philosophy and principles. HONDA

Honda Takeo Fukui company's chief executive Mr customers with the importance given to these words are understood. "Fukui did not focus on the target volume or share markets, instead, was feeling first priority is customer satisfaction, as well as consistently improving product image.". Instead, customer satisfaction is our top priority, as well as constantly improving the product image. This policy was adopted at a lower level manager to the effect that if the company succeeds feel. Here is a good example of the Honda. I'm working on a project related to decide positively. Mr. Takeo Fukui is very difficult to achieve. What I can write a letter to mail to them I can throw the net. But hopefully letter I wrote to the factory in Japan was seized. Honda Japan or've also popped in an e-mail about the project. Honda If you support me on this issue will be a superb development. I believe this.

Bay Takeo Fukui


Fukui did not focus on volume target or market share; instead, customer satisfaction was his first priority, as well as consistently improving product image. His philosophy stemmed from this priority: satisfying customers and improving products expand sales and, in turn, produce plant expansion. Unlike most automakers, who build their plants first and then calculate market share based on production capacity, Fukui pointed out that he intended do the opposite so as not to diminish quality and performance.


According to GrandPrix.com, Fukui stated his intent to focus the company on "establishing the technology that will drive the 21st century auto market" ("Honda's New Boss Is a Racer"). In Fukui's view, Honda must continue to meet the challenge of a global community by both respecting and understanding other countries' cultures when introducing Honda products into those societies. As of 2004 Honda was progressing in many and varied directions, led by Takeo Fukui, a fiercely competitive and experienced engineer.


ÖNCELİKLERİMİZ

Fukui hacmi hedef veya pazar payı odaklanmak değil; Bunun yerine, müşteri memnuniyeti ilk önceliğimiz, yanı sıra sürekli ürün imajının geliştirilmesi. Onun felsefesi bu öncelik kaynaklanmıştır: müşterileri tatmin ve ürünler satış genişletmek ve, sırayla, bitki genişleme üretmek iyileştirilmesi. İlk kendi tesisleri kurmak ve daha sonra üretim kapasitesine göre pazar payını hesaplamak en otomobil, aksine, Fukui o kalite ve performansını olumsuz şekilde değil tersini yapmak niyetinde olduğunu işaret etti.
GrandPrix.com göre, Fukui ("Honda'nın Yeni Patron bir Racer mi") "21. yüzyıl oto pazarı sürücü olacak teknolojiyi kurmak" konusunda şirket odaklanmak için onun niyetini açıkladı. Fukui görüşüne göre, Honda hem saygı ve bu toplumların içine Honda ürünlerini tanıtan, diğer ülkelerin kültürleri anlayarak küresel bir topluluğun meydan karşılamak için devam etmeliyiz. 2004 yılı itibariyle Honda Takeo Fukui, bir rekabetçi ve deneyimli mühendis tarafından yönetilen pek çok ve çeşitli yönlerde ilerliyor edildi.





                             
                                          



Teşekkürler Honda.

Honda büyük bir marka olduğunu bir kez daha kanıtladı. Müşterisinin mağduriyetini gördü ve yardım etti. Üstelik hukuken bir zorunluluğu yoktu. İsterse yardım etmezdi. Fakat marka güvenilirliğini düşünüyor. Ayrıca sadık ve iyi müşterilerine destek oluyordu. Bana güzel bir bayram hediyesi verdiler. Arıza yapan aracımı yaptılar. Masraflarımın büyük bir kısmınıda karşıladılar. Honda dan neden vazgeçmiyorsun bırak şu arabayı diyenler vardı. Şimdi gururla bu yaşadıklarımı onlara anlatıyorum. Tabiki Honda ile gurur duyuyorum.
Bu arada Honda TÜRKİYE ye teşekkürler. Honda müşteri ilişkilerinden Murat Koç beye teşekkürler. Gerçekten bir profesyonel gibi davrandılar. Yapılacak ne varsa yapmaya çalıştılar. Ayrıca bilmediğim ama emeği geçen destek olma kararı veren tüm yetkili arkadaşlara teşekkür ediyorum. Ben Murat beyin nezdinde tüm emeği geçen herkese teşekür ediyorum. Umarım bundan sonra güzel haberlerle bir arada oluruz. Belkide Honda ile yeni projeler bile yapabiliriz.

Thank you Honda. 

Honda has proven once again that it is a great brand. Customers saw the victim and helped. Moreover, there was no requirement in law. If you would not want to help. But considering the reliability of the brand. In addition to the support of loyal customers and good was happening. They gave me a nice holiday gift. My car did that failure. They meet a large portion of my expenses. Why do not you give from Honda who say that car had left. Now I tell them what I live proudly. Of course I'm proud with Honda. 

Meanwhile, thanks to Honda TURKEY. Honda customer relations Murat Koç thanks guys. They really treat you like a professional. What to do if you have tried to do. In addition, I do not know, but who decided who contributed to support friends would like to thank all the officials. Murat brain before I dearly would like to thank everyone. I would then be in combination with the good news. Maybe you could even make new projects with Honda.