2 Ekim 2014 Perşembe


  Felsefesi ve ilkesi olan büyük bir marka. HONDA          


Honda  Firması  en üst yöneticisi  bay Takeo Fukui  müşteriye verdiği önem  şu sözleri ile anlaşılmaktadır. "Fukui did not focus on volume target or market share; instead, customer satisfaction was his first priority, as well as consistently improving product image. " . Bunun yerine, müşteri memnuniyeti ilk önceliğimiz, yanı sıra sürekli ürün imajının geliştirilmesi.  Bu ilkeleri benimsemiş bir yönetici etkisini en alt kademeye kadar hissettiriyorsa o firma başarılı olur. İşte Honda  buna iyi bir örnek. Umarım üzerinde çalıştığım proje ile ilgili olumlu bir karar verirler. Bay Takeo Fukui ye ulaşmak çok zor. Kendilerine ne mail atabiliyorum nede mektup yazabiliyorum. Fakat japonya da ki fabrikaya yazdığım mektup umarım eline geçmiştir. Honda japonya ya ayrıca projemle ilgili bir mail de attım. Eğer Honda bu konuda da bana destek olursa süper bir gelişme olacak. Buna inanıyorum.

ビッグブランド哲学と原則。 HONDA

これらの言葉に与えられた重要性を持つホンダ福井威夫会社の最高経営責任者(CEO)氏は、顧客が理解されている。 「福井はターゲットボリュームまたは共有の市場に焦点を当てていない、その代わりに、最初の優先度を感じていたことは、顧客満足度だけでなく、一貫して製品イメージを向上させることである」。その代わりに、顧客満足度は常に製品イメージを向上させるだけでなく、私たちの最優先事項です。このポリシーは、企業が感じて成功した場合の効果により低いレベルのマネージャーで採択された。ここでは、ホンダの良い例です。私は積極的に決定するために関連するプロジェクトに取り組んでいる。氏武雄福井達成することが非常に困難である。私は私がネットを投げることができるそれらに郵送するための手紙を書くことができます。しかし、うまくいけば、私は日本に工場に書いた手紙が押収されました。ホンダ、日本にもプロジェクトに関する電子メールでポップor've。この問題で私をサポートしている場合ホンダは素晴らしい発展となる。私はこれを信じています。


The big brand philosophy and principles. HONDA

Honda Takeo Fukui company's chief executive Mr customers with the importance given to these words are understood. "Fukui did not focus on the target volume or share markets, instead, was feeling first priority is customer satisfaction, as well as consistently improving product image.". Instead, customer satisfaction is our top priority, as well as constantly improving the product image. This policy was adopted at a lower level manager to the effect that if the company succeeds feel. Here is a good example of the Honda. I'm working on a project related to decide positively. Mr. Takeo Fukui is very difficult to achieve. What I can write a letter to mail to them I can throw the net. But hopefully letter I wrote to the factory in Japan was seized. Honda Japan or've also popped in an e-mail about the project. Honda If you support me on this issue will be a superb development. I believe this.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder