1 Ocak 2018 Pazartesi

Extra power source for quick operation of your Honda car. Дополнительный источник питания для быстрой работы вашего автомобиля Honda.



   Aracın hızlı çalışması için Ekstra güç kaynağı. 

Araçlarımız bazen aküsü zayıfladığından bazende başka sebeplerden ilk çalışma sırasında ateşlemenin düzgün yapılması için gerekli olan 12-14 volt elektriği tam sağlayamaz. Bu ise aracı  her çalıştırdığımızda hem yakıtın fazla harcanmasına hemde hızlı çalışmamasına sebep olacak. Belki aracın hızlı çalışması çok önemli olmayabilir. Fakat çalışmak için yeterli enerjiyi tam bulamaması farklı koşullarda sıkıntı olacak. Soğuk havalarda araç aküleri biraz güç kaybeder. Bazen soğukta bir günden fazla beklemiş aküler başlangıçta sorun olur. Eğer akünün amperi düşük ise bazen bu sorun arabanın çalışmamasına sebep olur. Bu olay bir çok kez başıma geldi. Bazen içeride açık bir ışığın unutulması ile akünün çok zayıflamasına kadar gider. 7-8 Volt bir gücü kalan akü ilk ateşlemeyi yapamaz. Bu bize yolda kalmamız için yeter. Evimizin önünden aracı hareket ettiremeyiz. Yardım çağırmak zorunda kalırız. 
Ben 

R2

R4


faydaları:

geliştirilmiş ses kalitesi
geliştirilmiş pil ömrü
geliştirilmiş yakıt ekonomisi
artan far parlaklığı
artan tork ve tepki ve güç
rölanti stabilize ve geliştirilmiş motor vuruşu üzerinde


Bu cihazın içinde ki kondansatörlerin araçtan aldığı enerjiyi depolayıp aracın ihtiyacı olan volt değeri düşünce hemen devreye sokup eksiği tamamlaması ilkesine dayanıyor. Yani regule ediyor. Fakat sistem aracın aküsünden alınan enerji ile yapıyor bunu. Bunu kondansatörlerde biriktirdiği ekstra enerji ile yapıyor. Bu sisteme ben 12 volt 2.8 Amp bir akü daha bağladım bu akü ilk çalıştırma için enerji depolamasını aracın aküsünden almıyor.Kendi sine bağladığım ikinci aküden alıyor. Bu ise aracın ilk çalıştırmada akümülatörün çektiği yüksek enerji sebebiyle bujilere giden elektriğin düşmesi sonucu geç ateşlemeye engel oluyor. Ve hızlı ve çabuk çalışıyor. Ayrıca ikinci akü içeride konsolun içinde olduğundan motor blogundaki kadar soğuğa maruz kalmıyor. İstendiğinde anahtarlarla bu akünün devre ile ilişkisi kesilerek ana aküden ve sistemden elektrik alışverişi kesiliyor. Küçük akünün seviyesini izlemek içinde üstünde bir ekran var. Bu aküyü her an kontrol edilmesini sağlıyor. Şarzı aracın elektriğinden alıyor. Bu aracın seyir halindeki elektrik sistemine en az 3 amper lik takviye yapıyor.