23 Ağustos 2014 Cumartesi

Honda Fit Clutch plates CHANGE




         Honda Fit Clutch plates CHANGE
        DEBRİYAJ BASKI BALATASI DEĞİŞİMİ


Debriyaj 60 bin km de artık performans kaybetmeye başlamıştı. Ben balatada sorun olduğunu düşündüm. Balatam tam bitmemişti. Baskı balatası da epey hırpalanmıştı. Honda Cem de Yılmaz usta değişimi yaptı. Ellerine sağlık. Sonra da proğram yükleyip yol testini yaptı gayet güzel oldu. Maliyet işcilik ,baskı balatası,debriyaj balatası ,baskı balata rulmanı ve şanzıman yağı hepsi yaklaşık 1500 Tl..  2011 honda jazz İ-shift 59120 km de değişim. 21 ağustos 2014.


CHANGE clutch plates

60 thousand km clutch performance was beginning to lose anymore. I thought it was a problem with pads. My pads were not quite done. Printing pads were also quite battered. Cem Honda did change Yilmaz  masters. The hands of health. I did install the program after the road test was just fine. Cost workmanship, pressure pads, clutch lining, pressure pads, all bearing and transmission oil about 1500 .. 2011 honda jazz Tl I-Shift change at 59,120 miles. 21 August 2014.




                                   Yılmaz usta sorun olan yerleri gösteriyor.
                                    Yilmaz master shows where the  problem.




                                               Yılmaz usta aşınan yerleri gösteriyor.
                                               Yilmaz master place showing wear.









Debriyaj  baskı diskinin yüzeyinde aşınmalar var.
There are abrasions on the surface of clutch disc.


Disk yüzeyi aşınmış.
The disk surface is worn.





Debriyaj balatasının önden ve arka yüzünden görüntüler.

Images of the front and rear face clutch linings.






                          Debriyaj balatası bir kaç bin km daha götürürmüş. Ama ben kendimi riske atmak istemedim. Bir kaç yokuşta durduğum yerden kalkamadım. Viteste iken boştaymış gibi devir yaptı. Gerçi balata yakmaya karşı korumalı ama ben yinede uzun yol yapacağımdan riske girmek istemiyordum.

Clutch take a few thousand miles more though. But I did not want to risk myself. I could not get up from where I stopped at a few upgrades. While the speed in top gear as if they were empty did. Though protected against burning pads, but I still did not want to take the risk I'll do a long way.



                                                                         
                                                                       Rulman ön yüz.
                                                                          Bearing face.



                                                                     Rulman arka yüz.
                                                                     Bearing backplane.




                                           Debriyaj balatası ve baskısı.
                                               Clutch plate and pressure.



                                                    Debriyaj seti ,balata,baskı,rulman.
                                                    Clutch kit, pad printing, ball bearing.














3 yorum: