2 Ekim 2014 Perşembe




Teşekkürler Honda.

Honda büyük bir marka olduğunu bir kez daha kanıtladı. Müşterisinin mağduriyetini gördü ve yardım etti. Üstelik hukuken bir zorunluluğu yoktu. İsterse yardım etmezdi. Fakat marka güvenilirliğini düşünüyor. Ayrıca sadık ve iyi müşterilerine destek oluyordu. Bana güzel bir bayram hediyesi verdiler. Arıza yapan aracımı yaptılar. Masraflarımın büyük bir kısmınıda karşıladılar. Honda dan neden vazgeçmiyorsun bırak şu arabayı diyenler vardı. Şimdi gururla bu yaşadıklarımı onlara anlatıyorum. Tabiki Honda ile gurur duyuyorum.
Bu arada Honda TÜRKİYE ye teşekkürler. Honda müşteri ilişkilerinden Murat Koç beye teşekkürler. Gerçekten bir profesyonel gibi davrandılar. Yapılacak ne varsa yapmaya çalıştılar. Ayrıca bilmediğim ama emeği geçen destek olma kararı veren tüm yetkili arkadaşlara teşekkür ediyorum. Ben Murat beyin nezdinde tüm emeği geçen herkese teşekür ediyorum. Umarım bundan sonra güzel haberlerle bir arada oluruz. Belkide Honda ile yeni projeler bile yapabiliriz.

Thank you Honda. 

Honda has proven once again that it is a great brand. Customers saw the victim and helped. Moreover, there was no requirement in law. If you would not want to help. But considering the reliability of the brand. In addition to the support of loyal customers and good was happening. They gave me a nice holiday gift. My car did that failure. They meet a large portion of my expenses. Why do not you give from Honda who say that car had left. Now I tell them what I live proudly. Of course I'm proud with Honda. 

Meanwhile, thanks to Honda TURKEY. Honda customer relations Murat Koç thanks guys. They really treat you like a professional. What to do if you have tried to do. In addition, I do not know, but who decided who contributed to support friends would like to thank all the officials. Murat brain before I dearly would like to thank everyone. I would then be in combination with the good news. Maybe you could even make new projects with Honda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder