9 Ocak 2018 Salı

Universal Car Fuel Saver Secondary Into Gas Fuel-efficient Accelerator.





Universal Car Fuel Saver Secondary Into Gas Fuel-efficient Accelerator



Evrensel Araba Yakıt Tasarrufu Gaz Yakıt tasarruflu Hızlandırıcı Içine Ikincil


İlke: yakıt tasarruflu hızlandırıcı cihazı bağımsız bir ikincil hava kurşun-in olduğunu, emme manifoldu itibaren içine ikincil hava, motor vakum emme değişim vana büyüklüğüne göre açık hacmi, artış hacmi/dolum verimliliği, yani hızlı ivme havaya sürüş durumunu ve hızlandırmak devre miktarı ile benzin ek kaynağı var, tamamlamak için ideal benzinli motor yanma elde hava haznesi hava karışım oranı (yakıt). ateşleme normal durumda, artış hava, böylece hava şarj verimliliği büyük ölçüde geliştirilmiş, oksidasyonu yakıt oranı büyük ölçüde artırıldı. bu nedenle, yanma verimliliği, kaydedebilirsiniz böylece 10% için 20% yakıt tüketimi oranı ve anlık tork değeri fazla 35% en yüksek artış de sabit hız, hızlı ivme, boşta çalışan aralığı yansıyan vardı.
Etkisi

1, yakıt tasarruflu hızlandırıcı doğru ayarı altında 5 ~ 15 benzin tüketimi kaydedebilirsiniz, sabit hız sürüş altında fazla 20% olabilir az yakıt.

2, başlangıç hızlı ve pürüzsüz, daha çevik gaz tepkisi.

3, HAYıR, CO, HC egzoz emisyon değeri azaltmak, katalitik konvertör ömrünü uzatmak, ve uluslararası çevre şartlarına uyum.

4, temizlik ve karbon buji önlenmesi.

5, ürün benzin arabalar tüm geçerlidir.


kurulum:


1, motor kapağı ile bir motor egzoz gaz çekvalf vakum boru, veya fren vakum tüp, açık kesmek için küçük bir tüp, ve bir üç yollu, sonra ikincil hava giriş borusu tee ve ikincil hava emme bağlanır.

2, motoru çalıştırın, rölanti artar, küçük emme, eğer boşta vermedi yükselişi, ikincil hava emme engelleme el altında, hissediyorum hava girişi, maksimum emme ayarlanır: boşta çünkü ürün fonksiyonu artacak.

3, kilit kilitleme somun, uygun bir pozisyon sabit olabilir.















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder